Kivirciginannesi_ Selam bayanlar. 7 . Haftamda ve ilk hamileligim son bir haftadır hatta 2 hafta ya giriyorum kahverengi akıntı bazen yoğun bazen az . Sizde bu durumu yaşıyor musun çok merak ediyorum 🤷♀️ ilk gebelik olunca leblebiden nem kapiyoruz🤭🙃
Ebrarbebek66 Kivirciginannesi_ canım ben yarın 10 haftalık oluyorum hala var lekelenmem bana normal dedi doktor o yüzden alıştım artık takmıyorum bi var bi yok hemde normal yolla kalmadım gebe aşılama ile hamile kaldım
Rabiaagk Kivirciginannesi_ benim de 5. Hafta civarı başlayıp bir kaç hafta devam etmişti kahverengi lekelenme. İlk 3 ay olabiliyormuş
Astadavistabeybi Kivirciginannesi_ bende vardı progestan ve iğne kullandım ama bol istirahat demişti doktorum
Aslihan16 Kivirciginannesi_ doktora gittin mi? Progestan kullanman lazım evet çoğu gebelikte olur ama ilaç verir doktorlar
Astadavistabeybi Kivirciginannesi_ bunu en iyi doktorumuz bilir bence çünkü ben çok bilgi sahibi değilim sadece doktorum bana kullan demişti kullandım ve işe yaramıştı
Kivirciginannesi_ Aslihan16 gittiğim şehirde o gun sadece 1 doktor vardı benimle hic ilgilenmesi başında savdı. Tekrardan gidixdm insallah
Aslihan16 Kivirciginannesi_ canım ezbere konuşmak istemem ama progestan 200 ml al burda ki birçok kişi de aynı şeyi söylemiştir muhakkak gidene kadar iç bende de aynı durum vardı ordan biliyorum sen bilirsin tabii ki …
_umut_ Kızlar galiba bende 3 haftalığım tam tarih bilmiyorum haftaya gidecektik doktora bugün kahverengi leke gelmiş 2 damla yerleşme kanaması dedikleri mi oluyor bu bi de belim çok ağrıdı bugün
Shr16 Kivirciginannesi_ canim dr gitim bugün bende de ilk kez oldu sordum normal dedi yerleşme dedi her ihtimale karşı progestan verdi