Aysegul77 İyi akşamlar kızlar 13 haftalık hamileyim kanamam oluyor bugun doktora gittim plesanta asagida oldugu icin oluyor kanamalarin dedi basina boyle birsey gelen varmı ? Korkuyorum tekrar bi doktora gitmelimiyim ?
Arife1903 Cnm aynı sorun bendede var 25 haftadayım pılesenta çocuğun eşiymiş benimki rahime yapıştığı için erken doğum riskim var kanamam olursa ddoğuma alcaklar
Zehrahalilesa İlk gebeliğimde bende de öyleydi sürekli kanamam olurdu agrım çok olurdu doktor zamanla yukarı çıkar demişti ve öyle de oldu. Rahim büyüdükçe rahimle beraber yukarı çıktı ve ben normal doğum bile yaptım buna rağmen 🤗