momof3 simyakaya78 adet olmazsanız bir kaç güm sonra tekrarlayın bozuk olabiliyor yada geç döllenme oluyor.Hayırlısı olsun 🤗
sntn simyakaya78 bende adet gecikmesi olmadan hamile olduğumu hissetmiştim adet tarihimden önce test yaptım negatif çıktı ertesi güm içime sinmedi tekrar yaptım ve çok silik pozitifti
Sevgi0147 Ben tam adet olma günümde test yaptım negatif çıktı hiçbirşey yoktu çok ağrım olduğu için hastaneye gitmsitim hastanede o gün 41 hcg değeri çıkmıştı şimdi 35+5 haftalık hamileyim