Mochi kullanan var mı arkadaslar bütün hazırlıklarımı tamamladım doğum için tek eksiğim bir göğüs pompasi. Doğumdan sonra almayı düşünüyordum aslında ama forumda gördüğüm kadarıyla ilk günden itibaren gerekliymiş. Mochinin adı çok geçiyor ama fiyatı biraz pahalı gibi geldi bana riske atmak istemiyorum. Kullanıp memnun kalan var mı Instagram’da sürekli reklamı çıkıyor karşıma abartı mi değil mi emin olamadim.