Bende 2 aydır kullanıyorum şuan 22 haftalığım doğuma kadar devam edicek iğneler benim hep kolumdan yapıyo eşim iğneyi ben yapamıyorum hiç morarma olmuyor bir kere doktor göbekten yaptı mosmor oldu ve çok acıdı o yüzden koldan devam bi gün bi kol sonra diğer kol bebişlerimiz için fedakarlıklarımız şimdiden başlıyor 🥰💕