Ayberto ilk aylarda kullandım , prospektüsünde hamilelikte kullanmayın yazıyordu benimde o zaman kafama çok takılmıştı ama doktorumuz veriyor bunu bir sorun olmadı çok şükür dediğim gibi hafif bir ilaç ailemizde Prof var ona sordum içime sinmeyince o da kullanılabilir demişti hatta etkisi olmadı bile diyebilirim