Kızlar merhaba.
Biz 34 haftalık doğduğuk, şuan 33 günlüğüz.
Bebeğim aşırı derecede kusuyor. Normalde iyisini alıp kötüsünü atıyor derler ya öyle değil. Fışkırıyor çeşme gibi. Emdiği 1 dakika bile durmuyor midesinde, dakikalık kıyafet değiştiriyoruz. Bugün doktora gittik ultrasyon istedi birşey çıkmadı. İdrar kültürü istedi. 3 gün sonra çıkacak sonucumuz.
Doktor, dik tut dedi dik emzir. Az emzir, az ver mamayı sık sık emzir ver dedi. Kilo kaybına sebep olur ise getir aylık kontrole getir dedi.
Bu durumu yaşayanlar var mı? Neler yaptınız?
Birde aşırı gazı var oğlumun. Gazını çıkarıyorum ama çok kıvranıyor aglıyor gazdan. Gaz patiği aldım. Birisi de bugün hastanede kimyon önerdi. Tanesini süzüp bebişine de veriyormuş daha 1 aylık onunki de. Doktor hiçbirşey verme dedi ben verme taraftarı değilim bebeğime doktora sormadan. Siz gaz sorunu ile nasıl başa çıkıyorsunuz?