Merhaba güzel anneler 😊 Nasıl olucak, ne zaman olucak derken sonunda bende anne oldum ve dünyanın en güzel hissiyle karşı karşıyayım😍
Hamileliğim 4. Aydan sonra güzel geçti ciddi problemlerim olmadı çok şükür. Son ay olan ağırlık çok yordu beni sadece ama yine de yerinde durmadım tüm işlerimi kendim yaptım son 3 hafta özellikle hiç oturmadim diyebilirim. Son 2 hafta ise her gün hurma yedim, son 2 günde ise pilates topunda hafif hafif zıpladim ve tabiki bol bol dua ettim. Doğumumun hızlı olmasını bunlara bağlıyorum.
Gelelim doğum hikayeme😊
39+3 olduğum gün doktor kontrolüne gittim ve açıklık muayenesi oldum 3 cm açılmam vardı. Doktorum bugün eve git bol bol su iç ve yürüyüş yap eğer kendi gelmezse sabah 6da doğuma suni sancıyla başlayalım dedi. Bende dediği gibi yaptım sancılarım arttı ama düzenli degildi. Sabah eşyalarımızı alıp hastaneye gittik . Önce lavman yapıldı sonra 7.30 gibi suni sancı vermeye başladılar çok bir şey hissetmiyordum. 10.30da suni sancının dozunu arttirdilar. Tabi ben sürekli odanın içinde yürüdüm hiç oturmadim. Nstde sancılarım düzenli çıkmaya başladı ama yine pek bir şey hissetmiyordum. Saat 11.50de hafif hafif tuvaletim geliyormuş hissi oluştu ebeye söyledim. Gelip kontrol etti açıklığı sorduğumda az artmış ama çok değil suyunu açalım dedi. Suyumu patlattığındaki his çok farklıydi panik oldum ağlamaya başladım içimden foşur foşur su akıyordu hemen depend giydirdi annem ve sonrasında bir anda gerçek sancılar başladı. Nefes almanız için vaktiniz oluyor ama sancı geldiğinde kıpırdamıyordum. 12.20de ebeyi çağırdık aşırı sancım var dayanamıyorum epidural yapın dedim. Ebe açıklığıma baktı ve şaşırdı hemen inmemiz lazım 7cm olmuş hatta belki dogar dedi ve bir telaş başladı. Doğumhaneye indik epidural yapıldı ve inanın harika bir şey bir anda tüm sancimi aldı. Belki yarım saat sancı çektim ama o bana yetti. Sonrasında çatala çıktım doktorum geldi. Bebeğin kafasının geldiğini hissediyordum ama korkudan panik oldum nefesimi toparlayamadim ve ıkınmayı bir türlü tam beceremedim o yüzden ebe karnıma bastırdı ve hoop bir anda oğlumu kucağıma koydular 😍 O kadar güzel bir anki hüngür hüngür ağladım 🥰 Sancimin başlamasıyla bebeğin doğması 1 saat sürdü. Saat tam 13.00da bebeğim kucağımdaydi💕 Sonrasında yaşadıklarım bende biraz travma olarak kaldı o yüzden ayrıntısına girmicem dokum çok yumuşakmiş o yüzden içten derin bir yırtığım oldu dikmek için 3 kişi uğraştilar. Doktorum iyiki epidurali yaptırmışsin bu dikişler çok zor olurdu senin için ben daha önce görmedim böylesini dedi. 2 tane tampon koyuldu ve akşam tamponu çıkarmaları doğumdan daha zordu. Allah kimseye yaşatmasın. Ebeye herkesin oluyor mu böyle diye sordum hayır senin oldu böyle dedi hatta çok üzüldü bayağı bir ilgilendi benimle sağolsun.
Şimdi 5 günlük anneyim. İnsan ne yaşarsa yaşasın bebeğinin yüzüne baktığında, kokusunu içine çektiğinde hepsini unutuyormuş gerçekten. Allah herkese hayırlı doğum nasip etsin, sağ salim bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰