Gulsum1205 Bugün sağlık ocağına gitim kan vermeye ebe aşıda yaptı daha yeni 17. Haftama girdim erken mi sizler kaçta yaptirdinz
yigitalpinannesi40 Gulsum1205 20. Haftadan sonra yapılıyor 30. Haftaya kadar yapilabilir demişti bana ebe ben tek doz yaptırdım ikinciyi yaptıramadım haftam geçti
yigitalpinannesi40 Nrykml Olacağını sanmam geçen yıl da hastanede vurdurmuştum bir doz doktora sordum ikinci şart mı diye oda ben yorum yapamıyorum bu konuda dedi
Elifyali Gulsum1205 canm bende 17+2 de oldum… Doktoruma da sordm hiçbir problem olmaz sağlık ocağına göre değişiyor cagirmalari dedi 12 haftadan sonra her zaman yapılır dedi… 25 ekimde ikinci dozu olcam 20+… Lik olcam o zamnlar da
Babyy1S Gulsum1205 20hafta vurdurmak daha iyi ben de 17de izlem yapıldı 20de vuruldum ikinciyi 24 de yaptılar ağrı vs olmadı
nisotti 20 ve 28.haftalarda yapiliyor. Ikinci doz da bogmaca ile birlikte olan varmis. Onu ucret odeyip almami tavsiye ettiler. Devletinki sadece tetanozmus. Ilk doz o kadar agridi ki kolum ikinciye cesaretim yok:( 17 hafta erken gibi geldi