Uykulugebe Umrankalkan kaç haftaliksiniz acaba? Bana doktorum ilk muayenede tahmini olarak 14 Ocak dedi ama değişir mi? Sizin değişti mi?
Uykulugebe sinemkumandanveren doktorun gebelik başında söylediği tarihle uyumlu mu peki? Yoksa değişti mi?
Haticealimm Umrankalkan canım Umrankalkan canım benim 12 Şubat ama 33+5 benim siz nasıl 34 oluyorsunuz
sinemkumandanveren Uykulugebe normal doğum tarihim 9 Kasım di ama benim catim dar olduğu için normal doğum yapamıyorum bu benim 3.gebeligim 3 sezaryen bide bu sefer bebek aşağıya inmis başı asagidaymis o yüzden doktorum normal doğum sancısı çekmeden alalım dedi bı aksilik çıkmazsa o zamana kadar 30 Ekim’de de 38+5 oluyorum rabbim sağ salim kucagimza almayı nasip etsin 🙏
NeslihannK Zuzu-54 Ilk dogumum normal doğum oldu Bu seferde normal doğum istiyorum Herhangi bi sikinti çıkmazsa eğer tabiki o yuzden su anlık belli degil 🥰