Ben doktorun yönlendirmesiyle diyetisyene gittim verdiği diyet listesine uydum arada sağlık ocağından tokluk şekerime baktırdım 140 olması gerekiyor demişti en fazla doktor, genelde diyete dikkat ettiğimde 140 İn altında çıktı en son doktora kontrole gittiğimde açlık şekerimle ilgili test yaptı normal çıktı normal çıkmasaydı dahiliye doktoruna yönlenditecekti şimdilik gerek yok dedi, diyetime devam edeceğim arada tokluk şekerime baktıracağım