Cnsubasi canm normalmis benim doktorum ole dedi ama cok sistiyse kizariklik filanda varsa bi ara enfeksiyon kapmis olabilir veya cok yorduysan kendini sismistir iste sezeryanda bole az ufacik usut veya yorul hemen sisiyo bende diyorum 15 gundur nornmal simdi niye sisti biraz is yaptim kendimi cok yordum ondan galiba