Kızlar 31+2 haftalık hamileyim bebek çok asagida dedi dün lekenmem oldu. Doktor büyük ihtimalle nişan gelmiş dedi. Alttan baktı ultrasonla çok agida dedi açılabilir 1 hafta da bile doğum olabilir dedi. Benim gibi olan erken doğum yapan arkadaşlarımız yardımcı olur musunuz?