Rbkny Yasinkartalinannesi rahim tersligin varsa yüz üstü yat ve bir ayagını kasıklarıma dogru cek ama rahim terliğin yoksa normalde yatabilirsin ayaklarını biraz yukarıda tutarak veya beline bir yastık koyarak
Yenigebe9 Hiç birini yapmana gerek yok. Böyle şeyler hurafe. Sperma yeterince içeriye gidiyor hemen, fazlası dışarı akıyor. Kağan kocatepyi takip edin o herseyi çok güzel açıklıyor
neslihann87 Yenigebe9 evet benimde çok severek takip ettiğim bi doktor ayakları kaldırmakla falan hiç bi ilgisinin olmadığını anlatan bi videosu var
minikcasper Yenigebe9 aynen öyle. Nasip ne zmaansa o zaman olur. Sonuçta kazara hamile kalan çok onşar yan yatıp amuda kalkmıyor 💁🏻😅
Zeyyno_ Yenigebe9 hemen içeri girmiyor akıo geri çıkıo ama hurafeyle alakası yok bence ben ilk iki ay hiçbişey yapmadım adet oldum 3.ayımızda ayaklarımı havaya kaldırdım kalça altına yastık koydum ve o ay hamile kaldım 👍
Rbkny Nznznznzn dıştan bakıldığında normal vajinal görüntüsü olan ama iç yapısı ters jinekolok genelde gebe kalmak için ilk başvurulan yer bende başvurmuştum ve ters rahim dedi doktorum Bi hastalık degil yani sadece iç kısım bizim göremediğim kısım ters sekilde oluyor cinsel ilişki sırasında cok agrı cekenlere felan ben bu şikayetler gitmiştim ama doktor gayet normal ters rahimde her pozisyon yararlı degil ve agrı yaratır demişti
Rbkny Nznznznzn hayır engellemez kuzenimden ters rahimde cok sukur hem bebişinin gördü hemde bebişten önce kesmesini gördü🥰
Rbkny Nznznznzn kötü bişey miş gibi düşünme canım sakın zaten doktorun varsa onunlada konusursun gebelige felan engel degil benim doktorum her 5 kadından 1i ters rahimdir ama bunun farkında degildir yada doktor kontrolunu girmiyodur girse bile acaba rahim düzmü veya ters i diye sormuyordur hastalık diyemeyiz buna gözünün üstünde kaş var gibi düşün demişti bana doktorun varsa zaten sorarsan detaylı Bi şekilde anlatır 🥰
Uykulugebe Pembisanne rahim şekline göre değişebiliyor ama mesela benim düz yatınca hemen dışarı akıyor
Nznznznzn Rbkny benimde rahim arkaya dönükmüş gebeliğimde doktor söyledi bebeğe engel değil sadece görmeyi zorlaştırıyor . Vajinal baktı hep . Sonra tabi bebeğim kalp atışları durmuştu kürtaj oldum . Merak ettiğim gebe kalmaya etkisi oluyor mu gerçekten bir sonraki muanede soracağım doktora . Ben gebelik düşündükten 5 ay sonra kalmıştım . O ay baya ayakları yükselttim ve ilişkiden önce yastık koymuştum
Deletedmom382 Yasinkartalinannesi pozisyonun hic bir onemi yok yumurtalama donemini iyi takip etmem gerekiyor
yagmurksr Yasinkartalinannesi 2 ay boyunca hep ayaklarım havada denemediğim şey kalmamıştı 🤭 sonraki ay hiç birini yapmadım hatta hemen kalkıp duş aldım o ay hamile kalmışım canım yani bunlarla hiç bir alakası yok takıntı yapmayıp akışına bırakmak lazım
Prensesirem yagmurksr aynn valla canım bende dediğinizin aynısını yaptım bi sonraki ay hiç takmadım oluruna bıraktım ve o ay mucizem tutunmuştu bile 😊🥰🙏
Baharhnm Yasinkartalinannesi Belinin altına yastık koy ayaklarını havaya dik o şekilde uzun. Bir kerede olmaz ama üst üste yap bunu
Nznznznzn Huriyeolgn benimde rahim arkaya dönükmüş gebeliğimde doktor söyledi bebeğe engel değil sadece görmeyi zorlaştırıyor . Vajinal baktı hep . Sonra tabi bebeğim kalp atışları durmuştu kürtaj oldum . Merak ettiğim gebe kalmaya etkisi oluyor mu gerçekten bir sonraki muanede soracağım doktora . Ben gebelik düşündükten 5 ay sonra kalmıştım . O ay baya ayakları yükselttim ve ilişkiden önce yastık koymuştum
izgi Yasinkartalinannesi ilişki sonrası gergin kalkıp duş alıp işe gittim hiç yatmadım 30.haftadayım.Hepsi yalan amuda kalkmanıza gerek yok.