Merhaba
İkinci kez hamileyim ve 35.
haftadayız.İlk doğumum normal olmuştu.Doğuma kadar hiç kabızlık hemoroid gibi problemlerim olmamasına rağmen doğumda ve doğum sonrasında sıkıntım olmuştu.Sonrasında çok şükür hiç bir problem yaşamadım.4 yıl sonra tekrar hamileyim ve 30. Haftadan beri kabızlık problemim olmamasına rağmen dış hemoroid problemi yaşıyorum.Doktora söylediğimde kortos krem yazdı ancak hiç bir etkisi yok! sert ve acı veren bir dış hemoroid problemim var.Doğumu tekrar inşallah normal istiyorum.Ancak bu da başıma bela olacak diye korkuyorum.Sizlerden de benzer problem yaşayan var mı? Çözüm bulabildiniz mi? Bir de ilk doğumumda bana lavman yapmadılar ama doğum sancım geldikçe afedersiniz tuvalete gittim ve doğum sırasında da çok zorladı bu durum.Sizler lavmanı önerir misiniz? Teşekkür ederim