Karagozz Yarın 40+3 oluyoruz kontrolum var devlette sizce ne der ne yaparlar 38 de acılma hc yoktu sancım yok hıc bır belırtı yok bole gııdyorz ne olcak bu ısın sonu ne yapar acaba doktor dogum baslatırmı