Merhaba, 4 haftalık hamileyim ilk hamileliğim çok heyecanlıyım:) Beta hcg 687 çıktı doktora gittim ultrasonda kesem göründü , bebeği ne zaman görürüm bu süreçte ne yapmalıyım kendimi henüz hamile gibi hissetmiyorum sadece kasıklarım ağrıyor… desteğinize ihtiyacım var