Merhaba herkese 👋🏻
Hamileliğimin başından beri gaz sancısı yaşıyorum son aylarda biraz daha rahattım 35 haftalık oldum son 1 haftadır yine öldürüyor beni. Az yiyorum çok yiyorum fark etmiyo. Akşama kadar hiç problem yok akşam çok rahatsız ediyor. Var mı bildiğiniz bir yolu yöntemi?