emineckrr Kızlar merhaba Göğüs ucu kalkanı hangisini tercih ettiniz gümüş olan mı yoksa philips avent mi? Göğüs uçlarım büyük hangisi daha iyi olur sizce?
Dilanilngi emineckrr ben avent aldım,memnun kalmazsam doğumdan sonra tatmin etmezse gümüş kapağı alırım diye düşündüm ☺️
gokella emineckrr şeffaf göğüs ucu kalkanı kullanıp mantar yapan varmış o yüzden ben göğüs ucu kremi ve silvermoon gümüş kapak tercih ettim umarım başarılı olurlar🌸
emineckrr Dilanilngi ben de öyle yapıcam büyük ihtimalle sadece göğüs uçlarım fazla büyüdü olup olmama konusunda şüphelerim var