Benim de kasığımda fıtık var genel cerraha yönlendirdi kadın doğum doktorum ben daha önce de gitmiştim hamilelikten önce iki doktor da normal doğuma engel değil dedi 36 haftalık hamileyim bakalım inşaAllah Bi sıkıntı yaşamam size de çok geçmiş olsun sağ salim kucağımıza alalım inşaAllah bebişlerimizi 🤲