Ben mustelanın yağını kullanıyorum. Bacak ve göğüslerimde hamilelikten önce oluşan çatlaklar vardı çok az bir kilo alıp vermekle bile çatlayan bir cildim var. Ona rağmen 35 haftadayım, henüz hiç çatlak olmadı karnımda. Ama ben karnımın çıkmasını beklemedim 3 aydan beri kullanıyorum en baştan nemli tutmak önemli bence