Canimcimm Merhaba kızlar ben pazartesi gebe olduğumu öğrendim beta hgc 485 çıktı ve bir daha kan testi yapmadım yükseldimi diye… şu an 4+3 görünüyorum.. doktora ne zaman gideyim keseyi görmek için kese ne zaman görünür🧐
Merveerhannn Canimcimm canım bence öğrendiğin an hemen git. Bekletmeyin. Allahım korusun belki bi aksilik vardır bi tahlil ister bi ilaç verir. İçin rahat olsun en azından ne bileyim. Ben adete 2 gün kala gitmiştim kese yerleşiyodu mesela uygun yer arıyo kendine diye bakmıştık ultrasonda. Daha öncesinde bi düşüğüm olduğu içinde önlem amaçlı iğne ilaç falan verdi.
mercimeginanne Canimcimm 4. Haftada gidince bakıyor ama kese ve bebek görünmediği için 6.-7. Haftada çağırıyorlar gel bebeği ve kalp atışını görelim diye. Bence bekleyin özele falan gidicekseniz boşa 2 kez masraf etmeyin
Mercimeginannesi123 Canimcimm canım ben 4+2 de gördüm keseyi, beta 1200cıkmıştı. Beta degeride kesede kişiden kişiye değişen bir şey herkeste aynı degil hemen gitmelisin bence her ihtimale karşı ☺️
Smradurur Merhaba canım kese 5haftalikken vajinal ultrasonda görünüyor benim ilk hamileligm de öyle gözüktü ama 6 hafta ve sonrasında normal ultrason da gözüküyor artık ona göre ayarla randevunu doktoruna git çok geç kalmadan
Canimcimm mercimeginanne ben kese için tekrar çağıracağı için biraz beklemek istedim açıkçası. Ama ilaç vitamin verirse de geç başlamak istemiyorum
mercimeginanne Canimcimm folik asidi kendinizde alıp kullanabilirsiniz acil olarak bi teknona başlanıyor ilk adım