Deletedmom413 Haftadayız kızlar ara ara adet olcakmısım gibi inceden ağrılar giriyor kasıklarıma rahimin oralara Yalancı sancı flan dediklerindenmi bu? Doğum yaklasıyormu demek? Cvplar için şimdiden teşekkürler 🙏
feamtrmea Deletedmom413 bende 35+5 im bildiğin adet sancısı gibi ağrım var şuan ara ara da oluyo sanırsam yalancı sancılar bunlar 🤔
Pinarcoo Deletedmom413 8+6 dayım bugün bana da benzer iğne batar gibi hafif sancı giriyor😔 korkuyorum😔
Epifenomen Deletedmom413 düzenli oluyorsa (mesela 10 dk 1) doğum sancıları düzensizse (10 dakika sancı çekip 40 dk hiçbir şey yoksa ve birkaç saat sonra yine aynısı oluyorsa) yalancı sancıdır canım.
denizkizimm Deletedmom413 35+6 dayım bugün ilk defa bende de aynı şeyler oldu yalancı sancıdır herhalde diye düşündüm aynı hafta da benzer şeyler yaşamaya başladıysak biraz da olsa için rahatladı.
feamtrmea Deletedmom413 benimki de baştan beri kafası aşağıda ama yerleşiyo mu bilmiyom hiç dr da bişey demedi
Deletedmom413 Pinarcoo korkma kanaman olmadığı sürece bişey olmaz. Regl donemindesindir banada oluyordu. Adet olmuyosun ama vucudun aynı semptomları veriyor. Uzan dinlen geçer 👍
Pinarcoo Deletedmom413 teşekkür ederim benim rahim içi kanama alAnım olduğu için zaten yatıyordum (dışa kanamam yok) yine yatmaya devam ediyorum inşallah kötü bir şey olmaz
Deletedmom413 Epifenomen saolasın canım ya yok düzensiz ara ara geliyor birde odasını flan yaptım çok yordum kendimi belimde ağrıyordu zaten banada yalancı gibi geldi Allah yardımcımız olsun ya zor valla
Deletedmom413 denizkizimm normal normal korkma canım benim üstüne bide sertleşme oluyor karnımda nası canım acıyor
nihalg0- Biz de 33+3 olduk karnım birkaç gündür aşağı indi gibi bir de ara ara adet ağrısı gibi hafif burkuyor adet sancısı kadar kuvvetli olmasa da 🤔