Kızlar 12+5 ken sabah işe gitmek için kalktığım anda heryer aşırı derecede kan olmuştu okadar kötüydü ki yaşayanlar bilir apartopar acilden giriş yapıp bir gece hastanede yattım iğne yapıldı ve progestan başlandı bebeğim iyiydi ama kesenın hemen altında büyük bir kanama alanım vardı.Kanamam bir gün sonra kahveye döndü 15 gün sonra dr a gittiğimde kanama alanımın dahada büyüdüğünü ve bebeği kaybedeceğim söylendi.Hemen dr umu değiştirdim tabsiye üzerine başka dr a gittim plasentam biraz aşada dendi ama sebebinin ne olduğu tam olarak bilinmedi 200ml 3 kere progestan haftada bir iğne tedavisine başladık 15 gün sonra sonuç daha iyiydi kanamalarım git gide azaldı ve en son gittiğimde kanama alanım yok dencek kadar azdı.Cumartesi tekrar dr a gidicem 10 gündür de kanamam yok işe bile başlanacağım söylendi Allahıma şükür ki yavrum beni bırakmadı şimdi 19.haftadayız umarım birdaha kötü durum yaşamayız hiç birimiz.Tavsiyem iyi bir dr verdiklerini kullanmak yatıp dinlenmek bol su bilgilendirme olması açısından sizinle paylaşmak istedim umarım faydalı olur.