Ahsend49 merhabalar canım, ben dün doktora gitmiştim benimkisi de 13’e 6 çıktı doktor yüksek olduğunu söyledi hamileliklerde 8-9a düşüyormuş yüksek olması gebelik zehirlenmesine yol açıyormuş beni doktor Perinatoloji bölümüne yönlendirdi sende ihmal etmeden doktora bir git bence 😔