Biraz nazlı bir gebeydim ve birazda korkak doğuma kadar birşey olacak diye korkar dururdum bu korkmamda 5 ayıma kadar olan kanamalarda sonra 6 aylıkken erken doğum riskim vardı 1 ay hiç ayağa kalkmadım hep yattım sonunda bebişim normal keyfine dönmüştü 39.1 haftalıkken doktoruma kontrole gittim muayeneden sonra ne açılman var bak sana karnın bile düşmemiş bebekte doğum kanalına inmemiş haftaya tekrar gel dedi ve eve geldik aradan 2 saat geçti ve nişanım geldi anlamadım ilkler doktor kontrol ettiya normaldir dedim ve teyzeme gittim tabiki zorla oda eşim hayır sen iyimisin dışarısı buz gibi kar yağıyor ne teyzesi dedi bende tabiki zorladım ikna ettim teyzeme gittim oturduk falan çay içtik ve aşkam saat 10 da suyum geldi hastanede inanmadılar suyumun geldiğine idarını yada akıntıdır dediler ama ben yürüdükçe daha çok geliyordu bende haliyle bağırıp duruyordum sonrasında anladılar bebeğin suyu olduğunu yatışım yapıldı açılmam 1 cm olmuştu sabah doktorum geldi açılmam 2 cm olmuştu ve saat 9 da suni sancı verip doğumu başlattılar saat 11 dede daha şiddetli olunca eşim ebeyi çağırdı açılmam 9 cm olmuştu ebede aferin kız sana nerdeyse ayakta doğuracaktın dedi 11 de yürüyerek girdim doğuma girdim 11.10 gece oğlum geldi dünyaya şuan oğlum 18 aylık ve ben ikinci bebeğime hamileyim. Bence kolay bi doğumdu benimki düşünceyi size bırakıyorum….