Merhabalar, 11 haftasına yeni girmişken doktora gittiğimde 11hafta 5 günlük dedi, daha sonra 15 gün ertesine randevum vardı farklı doktora gittim o da 12hafta 4günlük dedi o zaman da bana göre 2 3 gün fark etti ha neyse az dedim.
En son 9 Ekimde gittim bu da başka doktordu (devlete gidiyorum denk gelemiyorum aynı doktoruma) ve bu doktorumda 14.haftasında iken 13 hafta 3 günlük dedi…
Bende sordum ben 14 biliyorum dedim önemli değil şu an da 1 hafta geride olması bebeğiniz ve siz sağlıklısınız dedi.
3 seferde de böyle olunca acaba kendime göre mi büyüdüğünü bileyim doktor takibine göre mi aklım karıştı 🤦♀️
Var mı böyle yaşayan ilerleyen haftalarda normalleşiyor mu SAT denk geliyor mu haftası?