Kızlar merhaba.. kızıma , mustela şampuan, pişik kremi, bebek yağı aldık ama nemlendirici almadım.. sizce gerekli mi? Doğumdan sonra cilt kuruluğu veya egzama olursa alırım Diye düşündüm 🙈 birde kızlar aldığım site çok uygun tüm ürünler de Kargo 1₺ pişik kremi 45₺ ye aldım.. bi göz atın isterseniz 🤗