tazeeannee Merhaba kızlar 3 defa test yaptım silik çizgi çıktı kan verdim betam 88 çıktı doktor hamilelik var ama çok küçük 2 veya 3 haftalık şuan dedi acaba düşük mü yapacağım kimyasal gebelik falan olur diye çok korkuyorum lütfen bilgilendirin beni sizce normal mi acaba düşüyor mu ? 😭😭
Sinemarslannnn tazeeannee ben de kimyasal yaşadım o hiç belli olmaz canım benim şu an için bir sorun yok ama merak etme
Dilara1503 tazeeannee canım daha adet olmama 2 gün varmış işte gününü bile geçmedin yani bu güzel bir şey bence dua et sabret üzülmenin bir faydası yok bence hamilesin Allah’ın izniyle 2 gün sonra tekrar kan ver eğer Beta en az %60 artmışsa Bu iyi bir şey demek sağlıklı gebelik yani kimyasal değil 😊 ama sabretmen gerek
pinaryg tazeeannee bende de çok silik bir çizgi cıkmıştı doktora gittim 48 cıktı hcg sonra 600 oldu bana dış gebelik dediler 2 gün daha bekledik 2500 olmuştu ve bebek gözüktü 4+4olmştu geç döllenme olmuş meğer bende çok üzdüm kendimi ağladım ama şimdi 16 haftamıza girdik çok şükür sende positif düşün herşey yolundadır inşallah🙏🏼
Pnr-kznky tazeeannee canım korkma bence çok normal bu kadar düşük çıkması adetin geçtiktikten snra tekrar kan testi ver istersen 2 günde bir değerlerde yükseliş olur
Birgul tazeeannee daha adetim geçmemiş bile değer normal bence 2 günde bir takip et umarım sağlıkla artar dua et🌸
Sinemarslannnn tazeeannee ahh ben de yaşadım aynı şeyleri ama sonuç değişmiyor bolca dua et iyi geliyor
Nesrincente Değerinin yükselmesi lazım canım düşüklüğü suan onemlı değil tekrar Kan testi yaptır belli olur kimyasal gebelik yasadım değerler düşüyordu ama benım kanamam da vardı senın kanama var mı suan
-ilknur87- Bence gebeliğin çok yeni diye düşük çıkmış beta hcg. Belirli aralıklarla test yaptır ve sakin olmaya çalış, olumlu düşün. Allah yardımcın olsun.
esraizmirli tazeeannee Adet gününüze daha var biranda yükselir Allah izin verirse içinizi ferah tutun☺️
Gulsah_alp93 tazeeannee 2 günde bir kan verin artış hızından anlarsınız 1200 ü geçmeden doktora gitmeyin.O görecek her seyi
Nesrincente tazeeannee o zaman kimyasal degıldır cunku benım kanamam vardı test yaptım hamılelık vardı sonra kimyasal oldugunu oprendık
YNB tazeeannee bende adetime 1hafta kala öğrendim 41. Çıkmıştı çok düşük 2 gun arayla test yaptır demişti 2 gün arayla yaptım yükseldi. Icini ferah tut 😇
Angelmomm Benim bthcg 2600 çıkmıştı yani senin ki baya baya düşük cnaım bolca dua ev tekrar test yaptır allah yardımcın olsun canım
Bebek-geliyor tazeeannee belki geç döllenme olmuştur azcık daha bekleyim hayırlı haberler inşallah sağlıkla gelsin 🐣
Oozzee Çok yenidir, ben iki gebeliğimi de 40lu değerlerde öğrendim; birisi doğdu şu an 21 aylık, diğerine 35 haftalık hamileyim. Korkma, sakin ol.
Efsane01 tazeeannee neden aklınıza olumsuz şeyler getiriyorsunuz anlamadım daha adetinize 2 gün varmış sizcede sonuç gayet normal değil mi?ben adet günümde evde test yaptım çok silik çıktı ve aynı gün kan testi verdim 188 çıktı adet tarihinden 4 gün sonra kan testi verdim değer 1000 in üzerinde diyor tam rakam yazmıyor.5+2 yiz şu an ve doktora gitmek için 6.haftayı bitirmeyi bekliyorum.kendinizi üzmeyin boşuna sonuç normal adetiniz geçtikten birkaç gün sonra hem evde test yapın hem de kan testi verin o zaman göreceksiniz içiniz rahatlayacak inş🥰bu arada adet geçtikten 4 gün sonra evde test yaptım çizgiler netti.