20 haftalık hamileyim doktorum bebegin aşagıda oldugunu bolbol dinlenip iş yapmamamı söyledi ama ben tekim eşim işten çok geç geliyor söyleyecek kimsemde yok azda olsa işlerimi halletmeye çalışıyorum ama 2 gündür sırtımda geçmeyen şiddetli agrı ve biraz yorulsam aşagılarıma dogru bi hareketlilik agrı hissediyorum gripte oldu çok fenayım