Bebek-geliyor Umranbedir bende 21+5 deyim benimde tsortum ıslanıyo bazen böyle hafif yapışkan gibi sıvı geliyor normalmiş ama araştırdığıma göre herkeste olmuyormuş.
Umranbedir Bebek-geliyor yaaa böyle nasıl desem ki o kahverengi yeri soyulmaya başladı ve aşırı belirginleşti aşırı rahatsız edici değil mi
Bebek-geliyor Umranbedir Bende şuan 2-3 kere oldu daha olmadı herkeste olmuyormuş benim ilk başta uç kısımları soyulur gibi oldu çok hassaslaştı ağrı oldu sonra süt gelmeye başladı. Kahverengi kısımları büyümeye ve koyulaşmaya başladı.
Ao763 Doktorunuza danışın bendende geliyordu doktorum erken doğumu tetikleyebilir dedi. Sutyensiz durmayın kızlar hatta bir iki beden küçük kullanin. Benim doktorum oyle tavsiye etti.
Umranbedir Ao763 yaaa ben genellikle evdeyim bi akşama doğru bir saat yürümeye gidiyorum onun dışında hiç sütyen takmıyorum eyvah hemen gitmeliyim