necmozb valla benim daha ilk gebeliğim ama bizim sülalede genetik sanırım annem teyzemler falan anlatırlar doguma giderken bile kusarak gitmiştim diye bende artık akısına bıraktım ☺️Bitti sayılır surda bi kac günüm kaldı zaten umarım dogumdan sonra geçer bu rahatsızlık yoksa daha katlanacak halim gücüm kalmadı 🤲🤲☺️