Selam kızlar sonunda bana da doğurdum demek nasip oldu🙈 6ekimde doktor kontrolüm vardı 40+1 olmustum 3cm acılman var güzel dedi yarın sabah yatısım yapılıp suni sancı verilicekti.eve döndük sonra ben de minik minik sızı seklinde sancılar olmaya başladı böyle sancılar giderek artarak gece 2ye kadar evde bekledim artık dayanamıyordum sabahı beklemeden gidelim dedim eşime hemen bi dus aldım cıktık hastaneye geldigimde acılmam 4cm olmustu nstye baglandım ara ara kalktm yürüyüş yaptım sabaha dogru 5-6gibi ebe suyumu actı artık sancılarım dayanılmaz olmustu yeterr sezeryan istiyorum ben dogurmicam ölücem ben falan diyomusum esime😂 bir süre daha öyle kıvrandıktan sonra doktorum geldi sekiz bucuk gibi beni çatala aldılar 7ekim sabah saat 9:18de oğlum baran 3.450kg 51cm dünyaya geldi😊😊😊 o icimden cıktıgı an sancı acı hic birsey kalmadı dikişlerim atılırken hissettim ama o anın şokuyla cok da etkilenmedim. Kendi sancılarımla dogumum oldu yani sizlere de önerim sezeryana yönelmeyin her acı bitiyor suan kendi kendime bakabiliyorum oğlumla ilgileniyorum oturup kalkmamda bir sıkıntı yok cok sükür simdiden 11kilo vermisim bile hareket ettigim icin allah sizlere de kolay dogumlar nasip etsin sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim🙋🏼♀️