Kızlar 11+2 haftalık hamileyim 2 kızım var ve bu bebişim cinsiyetini o kadar merak ediyorum ki anlatamam 🤣 kızlarımı hep 12. Haftalarında ikili teste öğrendim acaba bununda öğrenir iyim bilmiyorum ama yeni bir şey öğrendim eczanelerde 10.haftadan itibaren %80 sonuç veren cinsiyet belirleme testleri varmış kullanan oldumu yada türkiyeye geldimi eğer kullanan varsa sonuç doğru çıktımı merak ettim eğer bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim 😊