Rabia941
ben o ay kullanırken hazır düşürüyo ilaç hormonu bu ayı değerlendireyim dedim o ay gebe kaldım.. ☺️ Prolaktin hormonu çok etkiliyor gebeliği çünkü, ilacı kullanırkende gebe kalabilirsiniz diyor doktorlar korkma o yüzden. Ama ben 3 günde bir içiyodum adete 1 hafta kala hiç içmedim nolur nolmaz gebeysem diye.
bide dotinex kullanırken ovulasyon testi kullandım