Merhaba hanımlar. Biraz komik bi soru olabilir ama merak ettim 😁 Ultrasondan çatının normal doğuma müsait olup olmadığı anlaşılır mı acaba? Geçen hafta doktor kontrolüm vardı, 38+4 te gittim. Normalde çatı muayenesi olmayı bekledim fakat bu kez değişik olarak ultarsondan kasık kısmına bastıra bastıra baktı doktorum. Hatta o kadar bastırdı ki nefesim kesildi ve sonrasında şu an için her şey normal görünüyor, normal doğumu bekleyecez dedi. Çatı muayenesi de yapmadı. Böyle bişey mümkün mü acaba? Bilemedim 🤷🏻♀️