Gd1992 Kızlar gratıste tatlı badem yagı 5 tlye dusmus . Gobegımıze catlamaması ıcın badem yagımı suruyorduk acaba .
Busraveminisi1 Gd1992 ben liearac ve soğuk sıkım Hindistan cevizi yağı sürüyorum canım badem tüylendirebilir
Dt_ozgee Gd1992 ben hindistan cevizi yağı da kullandım badem yağı da hindistan cevizi yağını bi tık daha öneririm hem gratiste var 22 liraya falan düşüyor kocaman kavanoz şeklinde.