zehracinar yani çok rahat haraket edilmiyor ben edemedim sürekli kaygılandım dediğim gibi yeni doğan bebek birde benim ilk anneliğim sürekli ay bişi olur mu düşer mi
Döner mi o kopar mı bu kırılırmı ya elimden düşerse filan bi kez sağlık ocağına gitmeyi düşündüm aynı sokakta oturuyorum sağlık ocagımla pusetin ağırlığı üstüne bebeğim ya yorulur elimden düşürürsem die vazgeçtim onla çıkarmaktan sardım battaniyeye aldım sımsıkı kucağımı ilk zamanlar benim için gerçekten en stresli iş bebeğimle dışarıda yürümek puset arabadayken asla sorun yok kullanımı süper ama yakın mesafelerde tak çıkar koy et sling deneyeceğim insallah bunla son bulur bu taşıma işimiz. Artık oğlumu emzirirken hadi oğlum çok çabuk em ve büyü seni gezmelere götürcem diyorum ☺