Aslında evet iğne cok acıtmıyor ama ben kendimi cok kasmıştım korktuğum için İğne vurulduktan sonra zaten bacaklarında ısınma uyuşma başlıyor hemen o duygu insanı biraz kötü hissetiriyor bacaklarını haraket ettirememek ya hep böyle kalırsam korkusu falan ama şükür güzel geçti dogumum agzımdan duamı hiç eksik etmedim bolca okudum Korkulcak hiçbir şey yok aslında Sadece karnıma bastırırlarken biraz acımıştı ama oda yavrumu görünce gecmişti sonrasında da illaki ağrılar oluyor kendimi iyi hissedince hemen yürümek istemiştim zorluyor ama illaki dayanıyorsun yürümenin faydası gercekten cok var