kbtmz aynen tabi Sancıları hissettim ama herzaman aklimda olan duzenli aralıkla gelmesiydi.Kronometreyi açıp baktim sanci araliklarina sonra tam olarak dogum sancilari olduğunu anlamıştım:) duzene girmeden hastaneye gitmedim.Buyuk cesaretti şimdi düşününce ama oyleydi.