Efeayse Doktorum sordum vitamini kullan diyor yüksek olsun diyor. Sağlık ocağı da. Yüksek olsun istemiyorum diyor napmam lazım
balperisi_71 Efeayse folat degerine göre doktorun en mantıklı vitamini verecektir. Folat degerin yüksekse ne gerek var yüksek vitaminlere ki.
bebisloading Efeayse bende de yüksekliği var, decaviti haftada 1e indirdi, çünkü Allah korusun yüksek folik asit değeri otizme neden olabiliyormuş. Dengede tutmanız önemli bu değeri..
Efeayse balperisi_71 sağlık ocagı vitamini kes diyor dokturum da istemiyor kafam karıştı yüksek olması iyimi varmı yüksek olan
balperisi_71 Efeayse gereksiz ve fazla folik asiti kullanımı bebeklerde otzme sebep oluyor arastir derim.
BClk balperisi_71 Ben Almanya dayım burda doğurana kadar gebeliğin boyunca folik asit kullandırıyorlarmış. Şuan 8+1 im 12. Haftaya kadar kullancam ama sonrasında doktor verse bile kullanmayı düşünmüyorum. Ha hatta emzirme süresinde bile kullandırdıkları folik asit varmış🤦♀️ fazlası bende zarar diye biliyorum.
Ates2020 BClk folik asit b vitaminini destekliyor hemde kansızlığı önlüyor bi nevi ben 17 haftadayım kutum vardı bitmek üzere sordum kullan sakıncası yok dedi . Bende kansızlık ve Demir b vitamini düşüklüğü var ama bana decavit yazmadı gerekli vitaminleri yediklerinden al dedi
balperisi_71 BClk kesinlikle canım içerisinde domuz jelatni olan folk astler bile var Allah korusun haramdan şifa gelirmi bol yesillik yerdende zaten günlük almış oluyorsun dengeli dogal beslenelem Allah kerimmm