Aratzeynep düşük tehlikesinin sebebi ne ki? Yok korkudan değil o iyi olsun da sıkıntı yok ama gününü dengeleyip tam haftasında doğsa diyorum detaylı ya girdim cok sukur geç döllenme ile ilgili sıkıntı yok 8 gün geriden geliyor işte bu daha da açıktı çok şükür kapattı 15. Haftalarda, yani belki ilerleyen haftalarda yakalar ya da hiç yakalamıcak bakalım 🤔