2 test sonucum riskli çıktı degerler 1/250 olması gerekirken bizimki 1/192 çıkmıştı ve çok ğzgünüm hemen 2 doktora birden gittik 3 test yaparız oda aynı olursa aminosentez dediler ve ben ilk gebeliğimde hiç böyle bir sorun yaşamadım oglum 5 yaşında ve gayet saglıklı neden böyle bir risk çıktı 1 haftadır mahvoldum doktorlar eger aminosentez olusa bebegin düşme riski var ve önermediklerini söylediler şuan 15+4 günlük gebeyim eger ki maadi durumunuz var ise kan vererek yurt dışında yapılan bir test var yaptıram dediler annemin kanında bebegin hücreleri dolaşırmış ve o hücreler üzerinden %99 sonuç veren kromozom araştırması yapılıyormuş yaptırdık bakalım sonuç gelmedi henüz 5 günümüz kaldı .sizin başınıza böyle bi durum geldimi çok korkuyorum çok üzülüyorum ne olur bi akıl verin annler 😪