Rumeysagnc 8/6 8/5 hatta bazen 8/4.. Doktorum tansiyon düşüklüğü için bir şey olmaz uzun yaşarsın dedi😀 Gebelikte yüksek tansiyondan korkarız, riskli olan o, düşük tansiyonun çaresi var, tuzlu ayran vb yersen baş dönmesi ini azaltırsın ama korkma demişti.