Selamın aleyküm kzlar bu gün şeker yüklemesi yaptırdım açken 86 1 saat sonra 184 yüksek çıktı.3 4 gün sonra tekrar yapılacak 2. Kez yapılacak olanda düzene giren yada bu süreci sıkıntısız doğum yapanlar bilgilerinizi paylaşırmısınız rabbim tüm hamileleri yavrularını kucağına almayı nasip etsin içindede bizi 🤲