biokadin ben daha dün kürtaj oldum canım sakın korkma 10 dk lık işlem uyandığında hiç bişey anlamıyorsun biraz ağrın oluyor adet ağrısı gibi ama zaten doktorun ağrı kesici ve antibiyotik verir, düşük sancısı çekmek çok kötü o yüzden en mantıklısı kürtaj. 10 da ameliyathaneye alındım hazırlık aşaması işlem ve uyandırma odaya alma derken 10.45 de herşey bitmişti, 2 saat yattım daha sonra taburcu oldum. Keşke hiç gerek kalmasa tabi böyle şeylere ama hakkımızda hayırlısı olsun