Ciwan iki hafta önce ki ben ….öksürüğe dönüp geçen ama beni 10 gün yatıran akut farenjit …doktora da gittim ben antibiyotik kullandım korkmayın ben de çok aşırı korkarak içtim ama eczacısından doktora hepsi ilk üç ay için tehlike olup sonrası için annelerle uyumlu dedi. Ihlamur içtim ceviz yedim bol bol bebek kilo alsın ben dirençsiz kalmayayım diye. Şuan mevsimi mandalina limon sıkıp içebilirsiniz. inşallah hemencecik iyileşirsiniz geçmiş olsun