gulbahar0505 14 Haftalık olduk bugün ama dün geceden beri sağ belim çok ağrıyor kalkarken felan çok zorluyor neden oluyor ki acaba yaşayan varmı
buseyusuf27 gulbahar0505 normal cnm o haftalar vucut alısmaya calısıyor sen kontrole gdnce soyle doktoruna olmadı magnezyum flan verır kuruyemıs baklagıl su yogurt sebze meyve eksık etme sakın bol ye özellıkle bol su iç
Fatma2277 gulbahar0505 benim sağ kalcamda gün içinde çok ayakta kalınca ya da yorulunca çok ağrı oluyor. Bazen hafif belime de vuruyor. Belki çok yoruluyorsan ondan da olabilir.
-mercimek- gulbahar0505 canım ben de 14 haftalığım, ben de sağ kalçamda özellikle sabahları bi ağrı hissediyorum. Normal hepsi tedirgin olma, doktorun söylediği ek besinlerle ve egzersizlerle geçiyormuş.
Ruzgarinannesii Fatma2277 magnezyum eksikliğinden oluyor bende öyleydim şuan ilaç kullanıyorum iyiyim şükür
Meryy600 Ruzgarinannesii benimde sağ kalçam çok ağrıyor kendimi de yormuyorum halbuki. Magnezyum mudur kesin acaba?
Ruzgarinannesii Meryy600 tabi ki tahlil yaptırmak lazım ama %80 magnezyum ve kalsiyum eksikliğinden kaynaklıdır
Miracefem Merhabalar, bende 14 +2 deyim. Benimde belimde ve sağ taraf kalçamda ağrı oluyor oturup kalkarken yürürken sürekli yaşıyorum. Doktoruma söyledim magnezyum yazdı. bende bu durumdan çok endişeliyim
Meryy600 Miracefem bende endişeliyim. Ben cumartesi günü gideceğim doktora söyleyeceğim bakalım ne diyecek
Meryy600 Miracefem canım sordum doktoruma magnezyum yazdı 3 gündür içiyorum sanki bir tık azaldı gibi. Magnezyumdan kaynaklı dedi ve günde bir defa da maden suyu içmemi söyledi
Miracefem Meryy600 teşekkür ederim aynı şekilde bende doktorumla paylaştım ilaçlarımı değiştirdi vitamin takviyesi yaptı bende daha iyiyim sanırım 😌