Merhaba kızlar kışın doğacak ikizler için neler aldınız? Kaçar tane? İkiz bebek mı arabası mı yoksa tek tek mi aldınız? Birde aklıma takıldı bebekler için tırnak makası, tarak, banyo yapılırken üstüne koyacağımız file türü ürünlerden bir tane mi aldınız ikisi içinde ayrı ayrı mı? Yardımcı olursanız sevinirim 🙂