Ruzgarinannesii Oykum0 bu degerin 0-2 arasında olması lazım.hatta bazı laboratuarlarda referans aralığı en fazla 1 gosteriyor tekrar dan doktorunuza sormalısınız bence Geçmiş olsun😊
Sezensu Oykum0 Canım tek başına değer bir anlam ifade etmez referans aralığı ne ? Bazı cihazların referansı 5 e kadar bazıları 10 a kadar. Ama ne olursa olsun değerin yüksek değil büyük ihtimalle daha yüksekti antibiyotik ile düşüyor şuan geçmiş olsun 🙏🏻
MystryYYy Oykum0 benimmde antibytik kullanmama ragmen 12 ydi hic dusmemisti tekrar antibytk tedavisi goruyorum insallah bu sefer duser
sehrengiz_8 Oykum0 0-5 arası normal değer önceki değerinize bağlı olarak düşüp düşmediği belli olur referans aralığına yakınsınız ancak vücudunuzda hala az da olsa enfeksiyon var demek